Wat zijn de levertijden van uw producten?
Het duurt 1 tot 2 dagen om uw bestelling te verwerken en vervolgens 5 tot 7 dagen om deze bij u af te leveren.
Verzenden jullie over de hele wereld?
Ja absoluut. Wij verzenden wereldwijd.
Verstrekt u tracking-/producttrackinginformatie?
Ja, wacht 3 dagen na het plaatsen van uw bestelling en e-mail ons op sales@nickainley.com
Sommige artikelen ontbreken in mijn bestelling, wat is er aan de hand?
Onze producten worden apart verzonden op basis van uw bestelling. Als het bijvoorbeeld artikelen uit twee verschillende magazijnen bevat, zijn er twee leveringen. De rest van de bestelling komt waarschijnlijk binnenkort.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat kan ik doen?
Het spijt ons dat te horen. Stuur ons gewoon een foto van het betreffende beschadigde artikel naar het e-mailadres: sales@nickainley.com en we sturen je zo snel mogelijk een vergelijkbaar vervangend artikel.
Waar ben je?
Wij zijn gevestigd in Parijs, Frankrijk.
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Waarom is het zo lang?
Onze excuses voor de vertraging. Soms duurt internationale verzending langer dan verwacht vanwege inklaring. U kunt uw bestelling echter op elk moment volgen en zien waar deze is. Als je nog steeds denkt dat je hulp nodig hebt bij het volgen van je pakket of als je het wilt weten
Neem voor de laatste informatie contact met ons op via e-mail op het volgende adres:
sales@nickainley.com
Heeft u een restitutiepolis?
We doen ons best om eventuele problemen die onze klanten hebben met hun artikelen online op te lossen. Indien u desondanks uw bestelling vergoed wenst te krijgen, kunnen wij uiteraard overgaan tot de betaling, mits de klacht binnen 30 dagen na de datum van de bestelling is ingediend en het/de betreffende product(en) niet zijn verkocht.